RYTMUSOVA FINANČNÁ AKADÉMIA

Prihlasovateľ: ZARAGUZA digital, Klient: Tatra banka

O práci

Zadanie:
Zvýšiť záujem o študentské účty pomocou finančnej edukácie
Riešenie:
Učiteľ, ktorého nikto nečakal – Rytmus. Social media Star Slovenska, ktorý dokáže osloviť naraz najviac teenagerov.
Najprv sme uviedli teasingové video, kde Rytmus naznačil, čo chystá. Už za prvý týždeň nazbieral viac než 10 000 uchádzačov o štúdium.
Po dvoch týždňoch sme odhalili akadémiu. Študentov čakalo 30 finančných úloh, ktoré sme uverejňovali postupne počas 6 týždňov. Za každú správnu odpoveď získal študent euro, ktoré si reálne pripísal na svoj novootvorený študentský účet.

Integrácia FB:

1. FB login
Facebook login bol jednou z podmienok zapojenia sa do súťaže. Aj napriek tomu, že táto podmienka väčšinou hráčov odrádza, za prvé 3 dni sme 3x prekročili cieľ registrácií. Celkovo 356 000 unikátnych návštevníkov 2,4 milióna odpovedí! Súťažilo viac než 46 000 študentov. To je 2x viac než má najväčšia slovenská univerzita!

2. Open graph
Vďaka Open grah postovaniu v kombinácii s Feed gamingom sa nám podarilo získať prekliky v hodnote 50 000 €
(Priemerná cena za kliknutie na PPC na FB je 0,10 € podľa socialbakers.com)

3. Like button
Like button na stránke nám priniesol viac než 30 000 odporúčaní na FB.

4. Rytmusove statusy
Komunikácia kontroverznej kampane na FB stránke Tatra banky by iba ešte viac rozhnevala "rodičov". Namiesto toho sme na oslovenie študentov využili social media kanály našej celebrity - Rytmusa, ktorého posty mávajú aj bez akejkoľvek podpory stovky zdieľaní, lajkov i komentárov.

Navyše kampaň presne zasiahla cieľovku. 91% užívateľov bolo vo veku 15 až 26 rokov.

Výsledok:
„Rytmusova finančná akadémia sa stala za prvé štyri týždne najúspešnejšou online kampaňou v histórii Tatra banky“ (PR článok Tatra banky, 14. apríl 2013)

Pozrieť ako sa dá využiť Facebook

Video