CESTOVATEĽSKÁ MÁNIA

Prihlasovateľ: Elite Solutions / Creo/Y&R, Klient: Telefónica Slovakia

O práci

Našim cieľom bolo zpropagovanie novej zóny Extra výhody spolu s jeho mobilnou aplikáciou. Extra výhody počas trvania hry Cestovateľská mánia obsahovala mnoho výhod určených pre cestovanie a to sa stalo aj ústredným motívom hry na podporu Extra výhod.

Koncept hry spočíval v precestovaní čo najviac virtuálnych kilometrov medzi mestami na mape Európy. Na cestovanie si mohli hráči vybrať z viacerých spôsobov prepravy, ktoré sa líšili cenou za cestovanie a časom potrebným na cestovanie. Počas zastávok v mestách mohli hráči zarábať virtuálnu menu, "kačičky", rôznymi úlohami ako napríklad pouličným hraním na hudobné nástroje, či vyložením tovaru pre miestneho obchodníka.

Hráči mohli Extra výhody využívať priamo v hre a zákazníci O2 si tak mohli vyskúšať využívanie výhod v každodennej hre a následne aj v reálnom živote. Ak si hráči navyše stiahli mobilnú aplikáciu Extra Výhody, získali v hre bonus navyše.

Celá hra fungovala po registrácii hráča aj na mobilných zariadeniach, čo umožnilo hráčom hrať hru okamžite po uplynutí časového limitu akcií v hre.