SEDITA

Prihlasovateľ: Kremsa Digital

O práci

Značka Sedita začala komunikovať na Facebooku začiatkom roka 2013 a od prvého momentu si získala priazeň nielen svojich verných zákazníkov. Spolu na všetkých stránkach združuje viac ako 180 tisíc fanúšikov, najviac z nich na stránke Mila a Horalky. Najväčšia komunikačná aktivita prebieha však na stránke Sedita.
V októbri sa prešlo na nový formát vizuálnej komunikácie, ktorý pozostáva z rôznych typov príspevkov. Časť z nich je tvorená z príspevkov samotných fanúšikov. Ďalšie komunikujú produkty imidžovým spôsobom.
Ukazuje sa, že to je správna cesta, keďže od zmeny vidíme na jednotlivých príspevkoch v priemere o 192% viac lajkov, o 60% viac komentárov a o 200% viac zdieľaní.

Pozrieť Facebook stránku

Najlepšie posty na Facebook stránke