ZASADNI NA ŠÉFOVU STOLIČKU

Prihlasovateľ: Elite Solutions / Creo/Y&R, Klient: Telefónica Slovakia

O práci

Ako odvrátiť tisícky zákazníkov, ktorí dennodenne prispievajú na Facebook operátora s "radami" ako ho riadiť. Rozhodli sme sa dať zákazníkom s komentármi typu "Zlacnite hovory", "Zvýšte pokrytie", či "Zlepšite zákaznícku podporu" hru, v ktorej si to môžu sami vyskúšať.

Počas 21 dní trvania hry Zasadni na šéfovu stoličku si hráči mohli vytvárať volacie a dátové programy, riadiť cenovú politiku, vybavovať reklamácie virtuálnych zákazníkov, či spúšťať reklamné kampane.

Hra takmer okamžite získala úspech u viac ako 24 000 Facebookových fanúšikov, ktorí ju denne hrali po celé jej trvanie. Hráči získavali menšie ceny každý deň, hlavným lákadlom však bola odmena v podobe dňa s CEO mobilného operátora.

Video