O2 - POSLEDNÝ KOMENT

Prihlasovateľ: TRIAD Advertising, Klient: O2 Slovensko

O práci

Viac ako 15 000 ľuďom sme nedali spať až 32 dní. Prečo? Všetci chceli byť výnimočne poslední a nie prví. Chceli totiž napísať posledný komentár v súťaži, ktorú sme vymysleli pre O2. Naším cieľom bolo zábavnou formou zvýšiť aktivitu a engagement lajkerov stránky O2 SK. Úloha pri tom bola jednoduchá: ak váš komentár vydrží byť posledný jednu celú hodinu, vyhrávate. Ľudia pridávali príspevky 24 hodín, 7 dní v týždni viac ako jeden mesiac. Na koniec sme ľudí postavili pred ešte väčšiu výzvu, kedy sme čas skrátili na 1 minútu. Aj napriek tomu sa hra úspešne skončila až po 3 dňoch s finálnym výsledkom 191 479 napísaných komentárov. Fanúšikovia O2 chcú mať zrejme za každú cenu posledné slovo :).