MOUNTAIN DEW BRIGÁDY

Prihlasovateľ: ZARAGUZA digital, Klient: PepsiCo Inc

O práci

Ročné ciele predaja nápoja Mountain Dew sa podarilo splniť už za pol roka. Na starosti sme smali kompletnú offline aj online komunikáciu, ktorej centrom bol nový FB page Mountain Dew Slovensko a Mountain Dew Česká republika. Značka sa na slovenský a český trh vrátila po niekoľkých rokoch a potrebovala osloviť mladých bikers, skaters, gamers. Naša mladá cieľová skupina sa pravidelne zúčastňuje rôznych brigád a tak sme im pripravili prekvapenie. Na Facebooku sme zverejňovali výzvy na zapojenia sa do DEW brigád. Fanúšikovia MD sa tak stali hrdinami brigád ako GoPro tester, Recyklátor televízorov, skúšali ako rýchlo sa dá ísť na Fast Food v športovom aute, testovali prvý reťazový kolotoč na svete pre skaterov, prežili hru Call Of Duty naživo, alebo si zarobili ako držač loga MD v cover photo. Značka tak vďaka kampani Dew Brigády získala nielen 30 000 nových fanúšikov v SK a CZ, ale najmä splnila cieľ v predajoch v rekordnom období.

Všetky videá, ktoré boli v kampani uverejnené: www.dewbrigady.sk/dew-brigadnici

Pozrieť Facebook stránku

Video

Najlepšie posty na Facebook stránke