Prihlasovateľ: Adbee digital, Klient: MasterCard
Ako využiť foursquare na promo Dní Marianne – najväčšej nákupnej akcie na Slovensku?
Prepojili sme forsquare check-in a facebook cover foto Mastercardu a umožnili tak nakupujúcim súťažiť o zaujímavé ceny. Vytvorili sme interaktívny facebook cover, ktorý sa zmení akonáhle sa človek checkne cez foursquare vo vybraných nákupných centrách po celom Slovensku. Každý nový check-in cez foursquare znamená nový cover photo na facebooku a nového fanúšika, ktorý si môže užiť svoju chvíľku slávy na fanpage Mastercard.
Ľudia na facebooku tak okamžite vidia, koľko ľudí sa už počas dní Marianne check-lo. V spolupráci s Mayer/McCann Erickson sme tak opäť dokázali, že facebook cover poskytuje firmám viac priestoru na prezentáciu ako sme boli zvyknutí.