Patrik Barták,

Špecialista na sociálne siete, Pizza SEO

Patrik je absolventom Univerzity Cyrila a Metoda v Trnave v odbore psychológia a krátku chvíľu študoval aj marketingovú komunikáciu na FMK. Momentálne pracuje v Pizza SEO ako Social media specialist.

Znalosti správania užívateľov Patrik využíva nielen v sociálnych sieťach, kde tvorí a spravuje profily pre klientov, ale aj v spoznávaní oblasti použiteľnosti.

"Do práce sa snažím čo najviac chodiť na bicykli, používam Android, keď si nájdem čas a chuť, fotím na LOMO a mám rád výrobky od SONY"

Andrej Csino,

Creative Director, Core4 / tell it online

Andrej Csino absolvoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore Marketingová Komunikácia. V reklame pracuje viac ako 10 rokov. Začiatky absolvoval ako copywriter v agentúrach Mark/BBDO, Grade /TBWA, ešte počas vysokej školy sa stal spoluautorom jediného oceneného študentského projektu Doctors.

Neskôr pracoval 3 roky ako kreatívny riaditeľ agentúry Lazar/Klostermann, ktorú aj rebrandoval a takmer 4 roky ako Creative teamleader v agentúre MUW Saatchi&Saatchi. Od roku 2010 pôsobí ako kreatívny riaditeľ najväčšej slovenskej online agentúry Core4, ktorú tiež po svojom nástupe rebrandoval.

Andrej Csino pravidelne prednáša na Katedre marketingovej komunikácie FFUK, a na odborných konferenciách na témy marketingovej komunikácie, kde bol viackrát vyhlásený za najlepšieho prednášajúceho.

Na svojich odborných prednáškach sa špeciálne zameriava na búranie zaužívaných hraníc medzi online a offline komunikáciou. V priebehu rokov Andrej získal viaceré reklamné ocenenia na Zlatom klinci, New York festivale, Piaf festivale a Golden Hammer.

Petra Divekyová,

Idea maker, dotcom.sk

Petra je nadšenec do webu a technológii, v súčasnosti pôsobí ako social media idea maker v dotcom.sk, zároveň je konateľkou spoločnosti MICROITEM. V roku 2012 bola Petra finalistkou v súťaži Podnikateľský nápad roka, so svojím projektom ZELENÝ HROCH. 

Constantly interested in everything interesting

Peter Galko,

Creative Director, Adbee digital

Peter v súčasnosti pôsobí ako Creative Director v digitálnej agentúre Adbee, v minulosti si prešiel pozíciami ako je Project Manager, Project Coordinator a Account Manager v rôznych spoločnostiach.

Peter videl každú reklamu, kampaň, facebookovú hru a aj preto nemá problém skrotiť sociálne média.

Martin Horváth,

Head of Marketing , Etarget

Martin Horváth pôsobil 6 rokov v pelicantravel.com, kde bol zodpovedný za vedenie marketingovej komunikácie značky. Neskôr prešiel na pozíciu CEO spoločnosti, kde pôsobil do roku 2011.

Po odchode z pelicantravel.com založil spoločnosť Thapir.com, ktorá sa venuje vývoju rovnomennej aplikácie umožňujúcej prevádzkam kamenných obchodov využívať geolokačný mobilný marketing. V roku 2012 pôsobil zároveň vo Varšave, kde viedol online komunikáciu spoločnosti FRU.PL na trhoch v Poľsku, Rumunsku, Ukrajine a Vietname.

Po návrate na Slovensko nastúpil do spoločnosti ETARGET kde sa venuje riadeniu marketingovej komunikácie.

Juraj Kadlec,

Digital Marketing Manager, Ascalon

Juraj Kadlec vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave, kde sa v 2. ročníku štúdia pustil do svojho prvého projektu v ktorom prepojil svoje hobby s podnikaním a tak vznikol jeho tenisový klub Tennis Point. Vždy sa aktívne zaujímal aj o online marketing a sociálne siete, čo mu prinieslo ovocie v podobe práce pre mediálku Ascalon Media House. V tejto agentúre začal pôsobiť ešte ako študent na pozícii Digital Media Specialist. Momentálne sa venuje aj produktovému manažmentu, avšak gro jeho činností pozostáva najmä zo social media projektov pre ich najväčšieho klienta – Zoznam.sk. Rád sa učí od Petra Šeba a často počúva Garyho Vaynerchuka.

„Saying hello doesn´t have an ROI. It´s about building relationships.“ GV

Pavol Kubán,

Prezident a Predseda správnej rady, ADMA

Pavol Kubán ukončil štúdium v roku 2006 na Univerzite Mateja Bela v Banskej Bystrici a v súčasnosti dokončuje štúdium k získaniu titulu MBA na Open University. Hneď po ukončení univerzity stál pri zrode skupiny spoločností SCR, najskôr do roku 2009 ako Creative Director v kreatívnom grafickom štúdiu SCR a zároveň aj ako výkonný riaditeľ. V súčasnosti zastáva funkciu CEO v celej skupine firiem, ktorá zahrňuje spoločnosti z oblasti digitálneho marketingu, designu, IT, mobilných technológií a architektúry.

Skupina spoločností SCR, v ktorej Pavol Kubán pôsobí od ich vzniku, poskytuje svojim klientom komplexné a inovatívne riešenia v oblasti dizajnu, online marketingu a najvyspelejších technológií symbiózou špecializácií zo segmentu IT a marketingu. V roku 2013 získala viacero ocenení na národnej súťaží aplikácií AppsRulezz 2013.

Martin Palšovič,

‎CMO, Pixel Federation

Martin Palšovič pracoval v reklamnej agentúre TRIAD Advertising, kde sa venoval digitálnemu a mobilnému marketingu pre klientov ako Adidas, Hyundai alebo Pilsner Urquell. V roku 2012 vyhral národné kolo Cannes Young Lions a reprezentoval Slovensko na medzinárodnom reklamnom festivale v Cannes.

V súčasnosti pôsobí ako Chief Marketing Officer v spoločnosti Pixel Federation, ktorá patrí medzi popredných svetových vývojárov social a mobile hier. Priamo spolupracuje s firmami ako Apple, Facebook alebo Google. Píše svoj vlastný medzinárodný blog o mobilnom marketingu AppFreak.Net.

Peter Šebo,

Ogranizátor FbRulezz, TheMarketers.biz

Peter Šebo študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, špecializácia Ekonomické teórie a žurnalistika. 4 roky pôsobil ako odborný redaktor pre digitálny marketing v špecializovanom mesačníku Stratégie.

Je autor a spoluautor viacerých konferencií (napr. Internet je sexy; prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook...). Je tiež spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení - FbRulezz a pod.

Pravidelne prezentuje na slovenských konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Spolupracuje s najväčšími slovenskými internetovými portálmi, reklamnými agentúrami, digitálnymi agentúrami, PR agentúrami a menšími či väčšími klientmi. Je členom správnej rady Internet Advertising Bureau Slovakia

Jaro Zacko,

Creative Director, Triad Advertising

Jaro Zacko je kreatívnym riaditeľom digitálnej agentúry TRIAD Advertising. V reklame začínal vo svojich 18 rokoch a už viac ako 8 rokov sa venuje online a mobilnému marketingu. Je spoluautorom viacerých úspešných Facebook kampaní pre klientov ako Veľkopopovický Kozel, Genertel.sk alebo Adidas Slovensko.

Jaro je nadšencom pre prepojenie online a offline sveta a jedným z prvých používateľov Foursquare, Gowalla, Twitter a Facebook places na Slovensku. Je dvojnásobným finalistom Young Lions Slovakia a v roku 2010 získal so svojim tímom najviac ocenení v kategórii Online v mesačnom hodnotení časopisu Stratégie.