Rozdávame 500 smartfónov
Názov práce
Rozdávame 500 smartfónov
Prihlasovateľ
Creo / Young & Rubicam, Elite Solutions
Zadávateľ
Telefónica Slovakia
Komunikácia na Facebooku | Facebook v komunikácii |
O práci
CIEĽ:
Príchod nových internetových balíčkov od O2 a postupné rozširovanie ponuky smartfónov neoslovuje „tradičných zákazníkov“ využívajúcich iba hlasové služby. Cieľom je osloviť potenciálnu skupinu ľudí, ktorí používajú internet na počítači, ale zatiaľ nevyužívajú služby mobilného internetu, resp. využívajú len sporadicky a vysvetliť im, že používanie smartfónu nie je náročné a internet v mobile už je dostupný pre každého. V neposlednom rade dostať maximálne množstvo z oslovenej skupiny z online prostredia do predajní O2 a osloviť tak aj potenciálnych zákazníkov.
IDEA:
Zábavnou, edukatívnou a interaktívnou formou ponúknuť cieľovej skupine silný motivačný nástroj – mobilný telefón zdarma, prostredníctvom, ktorého majú možnosť oboznámiť sa s ponukou O2 a zistiť aké jednoduché je pracovať so smartfónom, a aké výhody ponúka aj v spojení s mobilným internetom. Dôsledné využitie virálneho efektu sociálnej siete Facebook na zapojenie čo najväčšieho množstva ľudí je podmienkou.
REALIZÁCIA:
Vytvorenie aplikácie v záložke na O2 SK fan page:
Aplikácia je vytvorená ako nástroj, ktorý sprevádza účastníka jednotlivými krokmi – úlohami, s cieľom odhaliť čas a miesto odovzdávania telefónu, ktorý účastník získa zdarma.
Úlohy:
Podmienkou získania telefónu je splnenie všetkých úloh. Úlohy sú vytvorené tak, aby pomohli splniť nastavené ciele.
kvíz o balíčkoch internetu - edukácia
inštalácia aplikácie na simulovanom
smartfóne – používanie smartfónu
zadanie kódu získaného z O2 predajne – presun z online do predajne
Viral efekt:
Dôležitou súčasťou celého procesu je využitie virálneho efektu sociálnej siete. Vytvorili sme úlohu, ktorá vyžaduje odoslanie pozvánky priateľom účastníka hry a spolu s motivačným nástrojom – telefón zdarma majú vysoký potenciál na rýchle virálne šírenie.
Inovatívnosť a odlišnosť:
Aktivita v sebe skrýva viacero vlastností, akými sú inovatívnosť, efektívnosť a odlišnosť. Samotná súťaž je realizovaná v dvoch odlišných prostrediach – online a reálny svet. Rozdiel je však v tom, že online prostredie nie je len médiom na oslovenie, ale vyžadujeme, aby účastník prešiel do reálneho sveta a dokončil celú cestu k dosiahnutiu cieľa. Z toho dôvodu sme zvolili typ a množstvo výhier, aby boli dostatočným lákadlom pre veľkú skupinu ľudí. Na rozdiel od bežných súťaží sme sa rozhodli pre inovatívny spôsob získania ceny a to priamym odovzdaním ceny súťažiacim, ktorí sami rozhodnú o svojom šťastí, či telefón získajú alebo nie. Tieto parametre spravili z tejto hry – smartfónmániu!
Linky
http://apps.facebook.com/sutaz-o-telefony/
http://internet.o2.sk/#/sutaz
Hlasovanie