Najnovšie prihlásené

Fanpage Greenpeace Slovensko
Greenpeace Slovensko
Kozlov veľkostôl
TRIAD Advertising
BRONZOVÝ GOSH
InVerso

LAJKA klub – súťaž NAPAĽOVAČKA

Názov práce

LAJKA klub – súťaž NAPAĽOVAČKA

Prihlasovateľ

GINGERS

Zadávateľ

Orange Slovensko a Fun Rádio

Komunikácia na Facebooku Facebook v komunikácii

O práci

Pre FunFón sme vytvorili online projekt na dlhodobé posilnenie imidžu a značky a na podporu aktuálnych kampaní.

LAJKA klub je komunitný priestor – online portál pre tínedžerov, kde môžu robiť to, čo ich baví najviac na svete – žúrovať, súťažiť, vyhrávať, flirtovať, posielať tajné správy, drinky, stretávať sa...

Klub sme otvorili 4. 7. 2011.

Jeho maskotmi sú 2 psy – majiteľ klubu a heartbreaker – Lajka Lóvec a biletár, večný panic a Lajkov bratranec – Wincent z Ulice. Prostredníctvom nich komunikujeme všetky udalosti v klube.

Hlavnou aktivitou klubu je online hra NAPAĽOVAČKA – v jej 1. kole sme okrem zábavy pre cieľovú skupinu podporili aj akvizičnú kampaň – „volaj 3 kamošom s FunFónom 3 roky zadara“. Súťažilo sa počas celého leta od 4. 7.–2. 9. 2011. Hráči si vystrieľali 4x smartphone HTC Wildfire + 4x FunFón kredit 333 eur.

Komunikácia súťaže bola súčasťou širšieho online mediamixu: bannerová kampaň offsite a onsite na funfon.sk, viral videá na youtube.com, PPC reklama na FB, podpora FunFón a Ja som Fun Radio fan pages na FB.

Napaľovačka je strieľačka do rôznych terčov v 9. leveloch, ktorú dopĺňajú vtipné, prekvapivé animácie Lajku a Wincenta.

Hra je prepojená s FB cez registráciu a prihlásenie sa do hry. Buzz na FB vytvárajú posty, ktoré si hráči dávajú na svoju nástenku – výber prostredia, munície, počet nahraných bodov – napr. Užívateľ XY si práve za muníciu vybral bozky a ide páliť horúce kisses.

Ďalej si hráči môžu dať fotky kamošov z FB ako hlavy terčov, a tak to do nich napáliť špongiami, kabelami alebo inou muníciou a zároveň to postnú na svoj profil.

S hráčmi komunikujeme cez fan page LAJKA klubu prostredníctvom Lajku Lóvca.

Najočakávanejšími udalosťami fan page LAJKA klubu boli nečakané Happy hours a Bonusové úlohy. Počas Happy hours si hráči znásobili bodový stav v hre. V Bonusovkách získal najrýchlejší fanúšik so správnou odpoveďou na zadanú otázku vyššie skóre v súťaži.

Týmito aktivitami sme zvyšovali počet počet lajkov aj návštevnosť fan page, počet impresií vzrástol o 50-80%.

Na fan page LAJKA klubu sme mali v čase vyvrcholenia súťaže vyše 200.000 zobrazení príspevkov a vzrast fanúšikov až o 180%. Až 80% užívateľov je v našej cieľovej skupine, 15-25 rokov.

Linky

http://www.lajkaklub.sk/
http://www.lajkaklub.sk/index.php?action=napalovacka
http://www.facebook.com/lajkaklub

Hlasovanie

Prezentačné video

Screenshoty

Pozri si prácu