Najnovšie prihlásené

Fanpage Greenpeace Slovensko
Greenpeace Slovensko
Kozlov veľkostôl
TRIAD Advertising
BRONZOVÝ GOSH
InVerso

Kozlov veľkostôl

Názov práce

Kozlov veľkostôl

Prihlasovateľ

TRIAD Advertising

Zadávateľ

Pivovary Topvar a.s.

Komunikácia na Facebooku Facebook v komunikácii

O práci

Cieľom letnej online kampane bolo priblížiť ľuďom Kozlove Pivné Veľkofesty, ktoré sa konajú po celom Slovensku. Nadviazali sme na ATL kampaň s headlinom „Na veľkofest sa zmestí každý“ a vytvorili najdlhší online stôl, ku ktorému si môžete sadnúť so svojimi priateľmi a vychutnať si atmosféru priateľstva a zábavy presne ako na Pivnom Veľkofeste.

Na stránke Kozel.sk sa prihlásite pomocou Facebooku a vyberiete si miesto, kde chcete sedieť. Aplikácia vám automaticky ukáže, kde pri stole sedia vaši kamaráti. Podľa vašich informácií na facebooku (pohlavie, fotka) vám vytvorí animovanú postavičku, ktorá za vás sedí pri stole. Keď si prisadnete, môžete pozvať k sebe aj svojich priateľov alebo sa proste len 4 hodiny scrolovať cez všetkých prísediacich.

Podľa toho, koľko máte pri stole kamarátov, toľko Kozlovho piva môžete vyhrať. Svoju výhru si môžete vybrať na najbližšom Kozlovom Pivnom Veľkofeste.

Keď bolo pri stole viac ako 3000 ľudí, rozhodli sme sa, že urobíme najdlšiu mexickú pivnú vlnu. Pri mexickej vlne si všetci pri stole postupne štrngali. Mexickú vlnu začínaš samozrejme ty, spolu s tvojimi kamarátmi.

Keď prišli Vianoce, z kozlovho veľkostola sa stal vianočný veľkostôl, ktorý vám pridelil postavičku čerta alebo anjelika podľa toho či ste poslúchali alebo nie. To či ste poslúchali aplikácia zistila prečítaním vašich statusov a následnej analýze pozitívnych a negatívnych slov. Nakoniec ste mohli vyhrať čertovskú, alebo anjelsku chladničku plnú piva.

Keď v apríli pivo Kozel získalo ocenenie, urobili sme zase oslavu. Podarilo sa nám tak vytvoriť komunitu okolo piva Kozel, s dlhodobým využitím.

Linky

nie je uz online

Hlasovanie

Prezentačné video

Screenshoty

Pozri si prácu