Facebook prieskum mien spotrebičov - Shoppie.sk
Názov práce
Facebook prieskum mien spotrebičov - Shoppie.sk
Prihlasovateľ
Zaraguza Digital
Zadávateľ
Shoppie
Komunikácia na Facebooku | Facebook v komunikácii |
O práci
Na Slovensko prišiel úplne nový e-shop Shoppie. Vytvorili sme preň stratégiu, ktorá ho odlíšila od konkurencie. Namiesto ukazovania cien a produktov, sme produkty poľuďštili a uskutočnili sme prieskum s otázkou, ako ľudia volajú svoje spotrebiče. Ľudia si často vytvárajú k svojim spotrebičom blízky vzťah. Berú ich ako súčasť rodiny a podobne ako domácim miláčikom, aj im dávajú mená...
Vznikla vďaka tomu infografika a téma, ktorá dostala Shoppie do médií. Facebook page Shoppie ale hlavne nebola len o akciách, ale ľudia sa bavili na menách spotrebičov. Vznikla tak skutočná značka.
Výsledok
Počet fanúšikov Shoppie: 11 749
Konkurencia na FB:
HEJ.sk – 6 660
Datart – 6 507
Mall.sk – 5 065
PIXmania SK – 2 461
Alza.sk – 2 208
Realshop.sk - 1.726
Shark.sk – 1 643
TPD – 623
Linky
Hlasovanie