Najnovšie prihlásené

Fanpage Greenpeace Slovensko
Greenpeace Slovensko
Kozlov veľkostôl
TRIAD Advertising
BRONZOVÝ GOSH
InVerso

Deň neprečítaných kníh

Názov práce

Deň neprečítaných kníh

Prihlasovateľ

Martinus.sk a Zaraguza Digital

Zadávateľ

Martinus.sk

Komunikácia na Facebooku Facebook v komunikácii

O práci

Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na martinus.sk, uvideli ste odkaz na Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili celú tému a cez Facebook event sme ju rozšírili medzi ľudí.

Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, do online spravodajských webov...

- Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.

- Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.

- Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.

- Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.

- Najväčší medzitýždenný nárast Facebook fans v roku 2011.

Linky

http://www.denneprecitanychknih.sk/

https://www.facebook.com/event.php?eid=123673507729910

Hlasovanie

Prezentačné video

Screenshoty

Pozri si prácu