Deň neprečítaných kníh
Názov práce
Deň neprečítaných kníh
Prihlasovateľ
Martinus.sk a Zaraguza Digital
Zadávateľ
Martinus.sk
Komunikácia na Facebooku | Facebook v komunikácii |
O práci
Ako osláviť 10 rokov predávania kníh? Čo keby sme „vypli“ e-shop a oslávili tento deň s knihou v ruke? Keď ste 31.8. prišli na martinus.sk, uvideli ste odkaz na Deň neprečítaných kníh. Martinus totiž zistil, že Slováci majú v priemere doma až 20% kníh neprečítaných. Namiesto obyčajnej kampane sme si tak obsadili celú tému a cez Facebook event sme ju rozšírili medzi ľudí.
Martinus sa vďaka DNK dostal do večerného spravodajstva STV, rannej show Fun rádia, do online spravodajských webov...
- Na Facebooku sa k eventu pridalo 8817 fanúšikov.
- Takmer 4 tisíc cez Facebook známilo, aké knihy z Martinusu budú v tento deň čítať, čím propagovali značku.
- Stránku aj napriek minimálnemu rozpočtu navštívlo cez 20 tis. unikátnych návštevníkov.
- Twitter hashtag #dnk2011 mal 117 zmienok.
- Najväčší medzitýždenný nárast Facebook fans v roku 2011.
Linky
http://www.denneprecitanychknih.sk/
https://www.facebook.com/event.php?eid=123673507729910
Hlasovanie