BRONZOVÝ GOSH
Názov práce
BRONZOVÝ GOSH
Prihlasovateľ
InVerso
Zadávateľ
GLAMOUR Slovakia, a.s.
Komunikácia na Facebooku | Facebook v komunikácii |
O práci
S GOSH môžete chytiť bronz aj na Facebooku
Dánska značka dekoratívnej kozmetiky GOSH pôsobí na Slovensku od roku 2004. V roku 2010, po redizajne webovej stránky www.goshcosmetics.sk, bola - symbolicky - 1. mája vytvorená aj FB stránka. Viac ako 21 600 „fanúšikov“ a 1,5 milióna zobrazených príspevkov ju dnes zaraďuje k najobľúbenejším slovenským FB stránkam.
Gosh (nielen) na Facebooku:
• hľadá „Face of G0SH“
• realizuje ankety obľúbenosti produktov
• získava nápady na nové produkty
• promuje vlastné sezónne trendy
Komunikácia značky GOSH na Facebooku tvorí hlavnú zložku komplexnej komunikačnej stratégie (webová stránka, PPC odkazy na Facebooku, newsleter, PR, inzercia, líčiace akcie atď.)
Významným úspechom značky /s podporou Facebooku/ bolo víťazstvo v súťaži KOZMETICKÝ OBJAV 2010 (EMMA) vo svojej kategórií očných tieňov a celkové tretie miesto v hlavnej súťaži všetkých zúčastnených kozmetických produktov - na základe 3-mesačného hlasovania.
Linky
Hlasovanie