Najnovšie prihlásené

Fanpage Greenpeace Slovensko
Greenpeace Slovensko
Kozlov veľkostôl
TRIAD Advertising
BRONZOVÝ GOSH
InVerso

áno! magazín: Čitateľ je dôležitý

Názov práce

áno! magazín: Čitateľ je dôležitý

Prihlasovateľ

áno! magazín

Zadávateľ

áno! magazín

Komunikácia na Facebooku Facebook v komunikácii

O práci

Internetový magazín áno! je jediné médium na Slovensku, ktoré sa zaoberá každodennosťou a detailom ľudského života. Dovoľuje ľudom chytať do rúk to, čo im bežne uniká. Jeho východiskom sú drobnosti, pretože práve z nich sa skladá celý svet.

Témy, ktorými sa zaoberá, sú: hudba, fotografia, film, literatúra, móda, dizajn, technika a gastronómia. Veľmi rád predstavuje začínajúcich umelcov a začínajúce kapely, pretože práve v tejto oblasti je ukrytej veľa úprimnosti, ktorá je jedným z jeho východiskových bodov. Magazín vznikol na začiatku roku 2011 a už od svojho počiatku využíva Facebook na komunikáciu so svojimi čitateľmi. Momentálne ich eviduje vyše 2200, pričom ich počet neustále rastie.

Dávame priestor prejaviť sa každej osobe, ktorá má záujem nás nielen čítať, ale aj tvoriť. Vďaka pravidelnej Téme čísla tvoria obsah magazínu desiatky stálych, ale aj občasných prispievateľov. Veľký priestor dávame okrem textovej podoby aj fotografiám, ktoré sú pre nás rovnako dôležité ako články. Obraz je totiž prvá vec, s ktorou sa človek dostáva do styku a preto je naša grafická stránka na vysokej úrovni. Máme viacero čitateľov zo zahraničia, ktorí neovládajú slovenský jazyk, dokonca aj naši dvaja fotografi sú zo Španielska.

Pri komunikácii na Facebooku využívame viacero prvkov. Organizujeme rôzne súťaže, kladieme otázky a vytvárame ankety. Najobľúbenejšou časťou našej prezentácie na Facebooku sú videopozvánky k novému vydaniu, ktoré sú pravidelne aktívne komentované. Okrem nich vytvárame rôzne videá, ktoré sú pozvánkou ku konkrétnemu článku prípadne k nejakej súťaži. S veľkou obľubou sa stretávajú aj naše statusy odvolávajúce sa na určité časti nášho života. Ľudia sa radi vyjadrujú a radi na internete konverzujú, čo je pre nás veľmi dôležitý jav. Každý príspevok od našich čitateľov spracúvame a berieme ho ako spätnú väzbu, ktorú považujeme za veľmi dôležitú.

Pri súčasnom počte našich Facebook fanúšikov dosahujeme mesačnú interakciu takmer 300 000 zobrazení. Práve to nám pomohlo dať za polroka slovu „áno“ nový význam a stať sa tak mediálnym partnerom viacerých popredných slovenských hudobných a filmových festivalov a spolupracovať s celosvetovo známymi značkami. Naša komunikácia na Facebooku je cielená a každý príspevok niečo znamená. Buď informujeme o činnosti v magazíne, čo je prvoradé, alebo aktivizujeme ľudí, vďaka čomu sa dostávame stále ďalej.

Magazín áno! jednoducho zabudol na „nie“ a je mu tak lepšie.

Linky

http://www.facebook.com/anomagazin

Hlasovanie

Prezentačné video

Screenshoty

Pozri si prácu